
טרנדים וכל מה שקורה // אפריל 2023
אהלן וחודש אפריל אביבי לכולם.ן! אנחנו חיים בעולם (דיגיטלי) משתנה בקצב מהיר, הסקירה הזאת נועדה להשאיר את כולנו מעודכנים ולשתף בחלק מהטרנדים והנושאים הבוערים ברשת.
אהלן וחודש אפריל אביבי לכולם.ן! אנחנו חיים בעולם (דיגיטלי) משתנה בקצב מהיר, הסקירה הזאת נועדה להשאיר את כולנו מעודכנים ולשתף בחלק מהטרנדים והנושאים הבוערים ברשת.
אנחנו חיים בעולם (דיגיטלי) משתנה בקצב מהיר, הסקירה הזאת נועדה להשאיר את כולנו מעודכנים ולשתף בחלק מהטרנדים והנושאים הבוערים ברשת, וגם להציע רגע של אסקפיזם
דור חדש, מציאות חדשה, מיתוג חדש ואתר חדש! אחרי חודשים של עבודה משותפת אנחנו גאים להציג היום את המיתוג החדש שיצרנו עבור הארגון החברתי "תוצרת
כמה דברים שרצינו לספר לך. הנה עדכון קצר מ-Salt&Pepper פעילות החודש: טאיוואן נחתה בישראל שיתוף הפעולה המיוחד שלנו עם TAITRA Tel-Aviv, נציגות טאיוואן בישראל ופרויקט
דפוס רשת, היא החברה המובילה לכל פתרונות הדפוס, מיתוג והשילוט בארץ ב-30 השנים האחרונות, וכיאה למי ששולט בתחום פרסום החוצות, הם צריכים לשלוט גם ברשת.
יצירת סרטים קצרים במסגרות סרטי עדויות, אך שיצרו עניין וימשכו את הצופה – קהל של מנהלות ומנהלי שיווק: קהל ביקורתי, אליטיסטי שכבר ראה הכל. בקיצור – איך שוברים את הגבולות של סרטי העדויות הקלאסיים שכולנו מכירים?
גאים ונרגשים להציג לראשונה את Fillingood, מתנה חברתית ראשונה מסוגה שעושה טוב ומלאה בטוב. קראו עכשיו את ה-Case המלא: מבניית אסטרטגית המוצר, בחירת השם, גיבוש השפה המותגית ועד לאיפיון ופיתוח אתר האינטרנט. בקיצור – איך הצלחנו לארוז שינוי חברתי בקופסה
סוף כל סוף אפשר לספר: SALT&PEEPPER גאה ונרגשת להוביל את האסטרטגיה השיווקית ואת הקו הקריאייטיבי של Ashtrom Port – מתחם משרדים חדשני והוליסטי, ראשון מסוגו בישראל, המשלב בין חוויית עבודה מתקדמת למתחמי פנאי, Lifestyle ותרבות. וכל זאת כמובן בסטנדרט המדהים של קבוצת אשטרום.
חודש העברית – איך הפכנו את "אוטותל" ל"תלכונית"? בסוף חודש דצמבר 2019, פורסם בשער האחורי של "ידיעות אחרונות" שמיזם הרכב השיתופי "אוטותל" ישנה את שמו
מוצ"ש שלום, טור #2 חורף 2012, תורנות שמירה אחת משעממת וקפואה בארבע בבוקר מביאה אותי לשיטוט אינסופי בפייסבוק וביוטיוב (העיקר שישנתם בשקט). לפתע באותה שעה