המיתוג החדש של תוצרת הארץ

דור חדש, מציאות חדשה, מיתוג חדש ואתר חדש!

אחרי חודשים של עבודה משותפת אנחנו גאים להציג היום את המיתוג החדש שיצרנו עבור הארגון החברתי "תוצרת הארץ"!

במסגרת התהליך הובלנו אסטרטגיה שיווקית חכמה, לצד קו עיצובי מיוחד, וכל זה בסימן חגיגות 10 שנים לארגון עם סרטון חדש שהפקנו ואפילו אתר חדש שהשקנו!

קצת על תוצרת הארץ

"תוצרת הארץ" הינה תנועה חברתית ראשונה מסוגה המציעה דרך חיים חדשה לאלפי ישראלים. התנועה מזמינה צעירים וצעירות להעתיק את מקום מגוריהם לפריפריה ולהגשים את החזון הישראלי, ולא פחות חשוב מזה – את חזונם האישי. 

ב-10 שנות פעילותה, פעלו בתנועה למעלה מ-1,000 מתיישבות ומתיישבים אשר הקימו לא פחות מ-15 קהילות ברחבי ישראל, והעניקו ערך ומשמעות לכל מקום אליו הגיעו. 

למי היא מדברת?

לאיזה דור היא פונה? מי הם הצעירים שמבינים שהכוח לעצב לעצמם את העתיד שלהם נמצא בידיים שלהם? 

הבנו שיש כאן דור שמדבר במושגים חדשים שאף דור עוד לא דיבר בהם. 

אם הדור של ההורים שלנו היה דור של אנשים שעשו מה שצריך כדי לבנות לעצמם חיים ולעצב את המדינה הזאת, וההורים שלהם הם אלו שהפריחו את השממה, מגיע הדור של עכשיו, והוא חי במציאות אחרת לגמרי. 

הוא דור שעושה מה שהוא רוצה.  

דור שנמצא בעיסוק מתמיד בחיפוש עצמי, במשמעות, בעתיד הקרוב והרחוק. מי אני בעולם הזה? האם אני בחרתי או החליטו במקומי?

אלו מאיתנו שנולדו וגדלו בערי הפריפריה, יכולים להגיד שיש דברים שפשוט לא היו לנו בסביבה בה גדלנו, לא היו לנו את אותן הזדמנויות, את אותן מסגרות חברתיות ואת אותן אפשרויות, ולפעמים, לצד כל החסך הזה, גם לא היו לנו את אותן השאיפות. 

בתוצרת הארץ אומרים – אנחנו יוצרים את ההזדמנויות האלה. אנחנו מעצבים לעצמנו את העתיד, 

אנחנו מחליטים מה הצעדים שאנחנו לוקחים כדי לייצר אותן. 

איפה נגור, במה נעבוד, מה המטרות שלנו. 

מסתכלים לעתיד בעיניים 20 שנה קדימה ודואגים לו כבר עכשיו. 

וכך התפוצצה הבועה של המסטיק, ונולד לו דור הבזוקה

החלטנו שאנחנו צריכים לנסח מחדש את החלום הישראלי לדור החדש. יש לנו כוח להשפיע על המציאות הישראלית והאישית יחד עם דור העתיד. הסיפור של בועה צעירה אחת במרכז הארץ שייך לעבר.

תוצרת הארץ היא הסיפור של העתיד

תנועת "תוצרת הארץ" פועלת ב-15 ישובים שונים ברחבי הארץ ומספקת פתרונות וכלים למתיישבות ומתיישבים צעירים. בין השאר נהנים חברי וחברות התנועה מפתרונות דיור בר השגה, כרטיסי חבר ומועדון צרכנות מקומי, קהילות פיזיות ודיגיטליות, מענקים כספיים לעסקים חברתיים ויוזמות מקומיות, סדנאות והרצאות לשיפור מעמדם בשוק התעסוקה ועוד.

מתנועה שמתפתחת היא הפכה לתנועה שמעצבת את פני החברה.

"באתי, אהבתי נשארתי", הסלוגן שליווה את התנועה בעשר השנים האחרונות, 

הופך כיום ל-"קהילות יוצרות דרך ישראלית".

ולצד המיתוג החדש, עם המסר הזה, אנחנו משיקים את האתר המשודרג.

אתר שהוא הרבה מעבר לפלטפורמה נוחה להירשם דרכה לקהילות ולהתעדכן מתי המועד האחרון להגיש מועמדות למלגה. 

האתר עכשיו מספר סיפור של 15 ישובים, של הקהילות שלהם. 

של 10 שנים של פעילות, 

של הישגים, היכנסו עכשיו > https://tozerethaarez.org.il/

של 1,000 צעירים וצעירות שבחרו להצטרף לקהילות וליצור לעצמם את הדרך.

סיימת? יש עוד לקרוא

מייל הטרנדים של Salt&Pepper

טרנדים וכל מה שקורה // אפריל 2024

האביב בעיצומו, עם מזג האוויר המשתנה כך גם המורל הלאומי שלנו והתוכן אליו אנחנו נחשפים יום-יום. בנתיים אינסטגרם משיקה פיצ'רים חדשים, טרנד הגרילה המדומה הגיע

מייל הטרנדים של Salt&Pepper

טרנדים וכל מה שקורה // פברואר 2024

חידושים טכנולוגים משנים את העולם, המתכון להצליח בטיקטוק, מצעד הפרסומות של סופרבול, וסיפור על מותג בן 100 שקם לתחיה בזכות הסושיאל מדיה. אז מה עוד

התחילו שיחה ב-WhatsApp
💬 בואו נפצח בריפים יחד
היי 👋 אני נעה מ-Salt&Pepper. זמינה כאן בוואטסאפ או בטלפון 03-9153565