טרנדים וכל מה שקורה // פברואר 2024
חידושים טכנולוגים משנים את העולם, המתכון להצליח בטיקטוק, מצעד הפרסומות של סופרבול, וסיפור על מותג בן 100 שקם לתחיה בזכות הסושיאל מדיה. אז מה עוד
חידושים טכנולוגים משנים את העולם, המתכון להצליח בטיקטוק, מצעד הפרסומות של סופרבול, וסיפור על מותג בן 100 שקם לתחיה בזכות הסושיאל מדיה. אז מה עוד
חודשיים עברו מהשביעי לאוקטובר ואנחנו מציינים את נר שמיני של חג החנוכה – ימים בהם נראה שהעולם חשוך מתמיד ובו גם רגעי אור, תקווה וסיפורי
בעלות ובעלי עסקים? העסק שלכם ממוקם בעוטף ישראל או בישובי קו העימות? אנחנו ב-Salt&Pepper רוצים ומחוייבים לתמוך בכם בשעה קשה זו. סוכנות הקריאייטיב והאסטרטגיה Salt&Pepper
לכו על זה מותג האופנה וההנעלה האמריקאי שנכנס ללבבות של כולנו וגרם לכל עובדות ועובדי Salt&Pepper להחליף את זוגות הנעליים לצבעוניות ונוחות יותר! יש לנו
הפירמה המובילה בישראל הרצוג פוקס נאמן, היא פירמת עורכי הדין הגדולה והמובילה בישראל כבר למעלה מ-50 שנה.איך מסכמים פעילות למותג כזה? לא מסכמים, למעשה רק
Reviving Origins כבר תקופה ארוכה שאנחנו מלווים את נספרסו בקמפיינים שונים ומגוונים,אך כמו כל דבר בחיים – תמיד תישאר עבורנו מידה רבה של געגוע לקמפיין
כותרת לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח
כותרת לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח
כותרת לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח
בואו נדבר על מערכות יחסים אם יש לקוח שקרוב במיוחד לעולם התוכן שלנו זה הלקוח הזה! את smoove אנחנו מלווים כבר קרוב לשנתיים, ואין ספק
מתחילים לדמיין המותג המוביל בישראל בתחום מוצרי הגמר לבית.עם למעלה מ-70 שנות פעילות ו-10 אולמות תצוגה בפריסה ארצית רחבה. את הפעילות שלנו עם אלוני התחלנו
זה לא הצונאמי של טיקטוק או של אלגוריתמים שמחליטים מה יעסיק את המחשבות שלנו. זה עולם חדש של תקשורת ושל הדיאלוג בין תוכן "מערכתי" ל"מסחרי".
מוצ"ש שלום, טור #2 חורף 2012, תורנות שמירה אחת משעממת וקפואה בארבע בבוקר מביאה אותי לשיטוט אינסופי בפייסבוק וביוטיוב (העיקר שישנתם בשקט). לפתע באותה שעה
חיכיתי לרגע המתאים כדי לפצוח בחלום ישן-חדש והנה הרגע הזה קרה. בדיוק בשבוע שבו השקתי את החברה החדשה שלי. זמן מצוין לנסות ולייצר מסורת שבועית