מרגישים טוב, עושים טוב – המותג החדש שיצרנו שכל מנהלת ומנהל חייבים להכיר

גאים ונרגשים להציג לראשונה את Fillingood, מתנה חברתית ראשונה מסוגה שעושה טוב ומלאה בטוב. קראו עכשיו את ה-Case המלא: מבניית אסטרטגית המוצר, בחירת השם, גיבוש השפה המותגית ועד לאיפיון ופיתוח אתר האינטרנט. בקיצור - איך הצלחנו לארוז שינוי חברתי בקופסה

Fillingood הינה יוזמה משפחתית וככזאת היא נולדה מתוך החיים המשותפים והמשפחה של גלית ודרורי ומתוך האמונה שלהם ביכולת לבנות סביבנו סביבה וקהילה שרואה את האחר/ת, ומייצרת ערבות הדדית ושותפות. היוזמה (שבהתחלה נקראה בפשטות "הקופסה") הוקמה מתוך רצון לייצר מצב בו כל הצדדים מרוויחים וכל הצדדים שותפים. קופסאות מתנה, שהן הרבה יותר מקופסאות – הזדמנות לקחת חלק אקטיבי בשינוי חברתי אמיתי ולהשפיע, הלכה למעשה, על העתיד של ישראל.

אז איך יוצרים WIN-WIN-WIN?

כשניגשנו לבנות את המותג החדש התמקדנו בשלושה עמודי טווח שהם למעשה ה-USP's של המוצר –

1.   מוצר שמצליח לעשות שינוי-

  • שינוי לעובד שמקבל את המתנה – יצירת שינוי הלכה למעשה באופן שבו ניתנות המתנות המיוחדות ע"י מנהלות ה-HR באירועים מיוחדים. העובדים לא מקבלים גיפט קארד גנרי ופשוט, אלא מתנה עם ערך.
  • שינוי לארגון – הן ברמת מיתוג המעסיק והן ברמת האחריות התאגידית. ארגונים וחברות הבינו בשנים האחרונות כי עליהם לייצר לעובדים חוויה הוליסטית עוטפת המאגדת בתוכה מגוון חוויות איכותיות מעבר לעבודה בפועל, בראשן, מתן ערך חברתי אמיתי. 
  • שינוי המציאות של מאות ארגוני סיוע – חשיפתם לקהל הרחב, הכרה וסיוע תזרימי לארגונים.

2. חיבור בין מגזרים- חיבור ראשון מסוגו בין מגזרים בעולם העסקים הישראלי – חיבור בין המגזר השני למגזר השלישי. חיבור בין אנשים שונים ממעמדות וממגזרים שונים. 

3.    מוצר שחושב (סליחה על הקלישאה) מחוץ לקופסה –

  • מוצר פשוט ואישי.
  • מוצר עם ערך – ערכה שכולה הנאה 
  • נשאר לאורך זמן, סנטימנטלי לשני הצדדים
  • פשוט לחלוקה, להסברה ולהטמעה בארגונים

השילוב הייחודי של קנייה מאותם ארגונים חברתיים לצד נתינת מתנה עם ערך לעובדות ולעובדים, הוא בעצם יצירת מסע הוליסטי, שלם וייחודי בו כולם מרוויחים. מסע שבו כולם מרגישים טוב יותר עם עצמכם. וכך נולד החיבור בין  Feeling Good ל-Fill in Good והדרך לשם החדש הייתה סלולה – Fillingood

השפה המותגית והקריאייטיבית  – החלום שהתגשם

וכך נולדה גם השפה הקריאייטיבית של המותג – חלומות שהופכים למציאות:

ואם היה אפשר לארוז שינוי חברתי בקופסה?
לשים בחבילה אחת סיוע לילדים ונוער בסיכון, קידום זכויות נשים, מאבק באלימות מינית, קיימות סביבתית יחד עם חיזוק כלכלי של אנשים עם מוגבלות והגנה על בעלי חיים. יש קופסאות שהן הרבה יותר מקופסאות. קופסאות שהן הזדמנות לקחת חלק אקטיבי ולהפוך שותפים ושותפות בשינוי חברתי אמיתי

את התהליך הסינרגטי רצינו להבליט גם בעזרת פלטת הצבעים. בחרנו צבעים שיחד יוצרים תהליך – מהחיבור, העמוק לאדמה, דרך העץ, הגבעולים והעלים שצומחים אט אט ועד לפרי שנמצא בקצאו של העץ. פרי בהיר ויפה שדרך הצבע שלו אנו יכולים להסתכל על העולם. הצבע הורוד הוא גם הצבע של הקדמה, החדשנות, התעוזה והמהפכה הצעירה שמתרחשת. שלושת הצבעים הללו חיים חיים בצורה מושלמת.

סיימת? יש עוד לקרוא

חדשות

טרנדים וכל מה שקורה // ינואר 2025

שנה חדשה, טרנדים חדשים – פיצ׳רים חדשים באינסטגרם ובווצאפ, האם באמת סוגרים את טיקטוק? סדרות ותיקות יורדות מהמסך שלנו, הפשוטע מחפשת עבודה, איך תיק בירקין

מייל הטרנדים של Salt&Pepper

טרנדים וכל מה שקורה //  יולי 2024

חודש יולי האחרון היה עמוס באירועים היסטוריים בלתי נשכחים: אירועי אולימפיאדת פריז המוצלחת בתולדות ישראל, הדרמות הפוליטיות בארה״ב, האיום המרחף מהתגובה האיראנית ועוד יותר מ-300

מייל הטרנדים של Salt&Pepper

טרנדים וכל מה שקורה // אפריל 2024

האביב בעיצומו, עם מזג האוויר המשתנה כך גם המורל הלאומי שלנו והתוכן אליו אנחנו נחשפים יום-יום. בנתיים אינסטגרם משיקה פיצ'רים חדשים, טרנד הגרילה המדומה הגיע